Дистанційне навчання для 9 класу

31/05/2022 Контрольна робота з теми:"Алгоритми та програми"

Пройти тестування https://naurok.com.ua/test/start/953613

17.05.2022 - 07.06.2022

Виконання індивідуальних та групових навчальних проектів


10.05.2022 та 12.05.2022

Добір засобів опрацювання даних. Добір засобів подання результатів навчального проекту

Домашнє завдання Проаналізувати п. 32


05.05.2022 та 03.05.2022



Створіть GIF-анімацію із 3-4 кадрів. Для створення можна використати сервіс Google Фото, онлайн редактор IMGonline.com.ua за посиланням https://www.imgonline.com.ua/gif-animation.php 


Натиснути на дане    ПОВІДОМЛЕННЯ
Законспектувати основні поняття із даного повідомлення


26.04.2022 Переходимо на урок по посиланню   https://meet.google.com/pwf-mnkh-hnp


відео-урок

12.04.2022, 14.04.2022

Розробка те тестування програмного рішення


Пройти тестування з теми https://naurok.com.ua/test/start/953613 

05.04.2022, 07.04.2022

Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів
Запрошую на онлайн урок з інформатики. Переходимо по посиланню https://meet.google.com/sbe-bnzx-ack


29.03.2022, 31.03.2022

Запрошую на онлайн урок з інформатики. Переходимо по посиланню https://meet.google.com/sbe-bnzx-ack

Практична робота №7 Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування


22.03.2022, 24.03.2022

Запрошую на онлайн урок з інформатики. Переходимо по посиланню https://meet.google.com/sbe-bnzx-ack

 Практична робота №6 Складання і вмконання алгоритмів сум і кількостей значень елементів табличних величин


15.03.2022 Алгоритми опрацювання табличних величин: пошук елемента з найбільшим найменшим значенням


24.02.2022 Введення та виведення табличних величин.


08.02.2022 Тема уроку: Введення і редагування даних різних типів



Тема уроку: Впорядкування, пошук і фільтрування даних

10.01.22 рік, 12.01.22 

 Поняття бази даних



Анімація. Переміщення по кадрах. Шкала часу. Попередній перегляд анімації.





Рендеринг тривимірної сцени




Виконати контрольну роботу за цим посиланням